Dan hendaklah ada di antara kamu segolongan umat yang menyeru kepada kebajikan, menyuruh kepada yang makruf dan mencegah dari yang munkar; merekalah orang-orang yang beruntung. (Al-Imran:104)

Tuesday, July 21

Ceramah Sambutan Israk Mikraj 1430 H


Tarikh :
23 Julai 2009 (Khamis)


Masa :
7.30 - 9.30 malam


Tempat :
Pusat Islam Al-Hidayah IPG Kampus Ipoh

Penceramah:
Dr. Mohd Fahmi bin Abdul Kadir
(Pensyarah Kolej Komuniti Gerik)

SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT DIJEMPUT HADIR

Ayuh Bersama-sama Kita Selami Peristiwa Isra' Mikraj Dengan Kefahaman Yang Jitu dan Keimanan Yang Sebenarnya...

Firman Allah yang bermaksud:
“Maha Suci Allah, yang telah memperjalankan hamba-Nya pada suatu malam dari Al Masjidil Haram ke Al Masjidil Aqsha yang telah Kami berkahi sekelilingnya agar Kami perlihatkan kepadanya sebagian dari tanda-tanda (kebesaran) Kami. Sesungguhnya Dia adalah Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui.”
(Al-Isra’: 1)

4 comments:

soldier_of_Allah said...

alhamdulillah..akhirnya ceramah isra' mikraj ni berjaya dilaksanakan..ana doakan segalanya berjalan lancar..rindu sgt nak join ceramah kat surau ipip..tak pe ..semoga terus maju mendaulatkan Islam..ameen

abdulfattah said...

To all muslim..jom pakat2 ramai2 datang ceramah ni & cedok sebanyak mana ilmu yg boleh...semoga ceramah ini terlaksana dgn jayanya & mendapat kerdhaan Allah

along Nazirah said...

Salam,.. soldier of Allah, nta Fazley kan? x-IPIP batch sama Am kan? Surau dah bertukar nama, dah jadi Pusat Islam Al-Hidayah. Moga fungsinya turut berkembang seiring peng'upgrade'an nama surau kepada Pusat Islam,.. Jemput la ke Pusat Islam IPIP,.. =)

along Nazirah said...

Qilah,.. sory,.. Silap orang pulak,.. =( kalo rindu, meh la tido sini.. Kitorang sedia je tunggu Qilah kat sini,.. =)

Powered by Blogger.