Dan hendaklah ada di antara kamu segolongan umat yang menyeru kepada kebajikan, menyuruh kepada yang makruf dan mencegah dari yang munkar; merekalah orang-orang yang beruntung. (Al-Imran:104)

Sunday, July 27

Majlis BBQ AJK surau..

Satu majlis BBQ telah diadakan pada bulan Mei yang lepas di surau Al-Hidayah. Tujuan majlis ini diadakan adalah untu meraikan ahli jawatankuasa yang bersama-sama bertungkus lumus dalam menganjurkan pelbagai aktiviti bagi para pelatih muslim di IPIP. Tergambar ukhwah antara ajk yang sering bekerjasama dalam mengimarahkan surau ini. Semoga Ukhwah antara ajk akan berkekalan hendaknya...(^_^)!




Ustaz Zakaria dan bebrapa ajk lain mengaminkan doa makan..

Selamat menjamu selera.. Perut dah diminta diisi..



"Menariknyer... Ayam tu.. wa...." kata ipin..



Ajk muslimat pun tak lepaskan peluang.. Jom makan..


Nasi Goreng Surau al-Hidayah.. Laziz InsyaAllah..


Chef-Chef kita...heheh.. Syukran Antum sumer..

p/s: syukran kepada semua yang menjayakan majlis malam tu.. Terutama Ajk makanan yang banyak berkorban masa dan tenaga bagi menyempurnakan hidangan pada majlis tu.. Jasamu akan dikenang selalu. Tak lupe jugak pader lujnah lain. Semoga surau Al-Hidayah terus mantap.. Surau al-Hidayah dekat di hati..




3 comments:

Anonymous said...

Salam... Nanti boleh buat makan durian pulak. Kiter ajak kelab rakan surau k..

Anonymous said...

Masa Forum Isra' Mikraj dah makan bubur durian.. Xpe, lepas cuti ni dah nak posa.. kita wat majlis berbuka puasa pulak.. InsyaAllah..

Anonymous said...

salam.....insyaallah semoga kita dpt buat yg terbaik sempena ihya ramadhan thn ni ek. diharapkan agar kita dpt memantapkan surau al-hidayah agar surau kita mampu menjadi mutiara yang sinarnya bergemerlapan walau tampak dari jauh.
" HIDUP ISLAM DI IP IPOH ".

Powered by Blogger.